Beweging werkwijze

Kennismaking
We beginnen met een kennismakingsgesprek, deze is geheel vrijblijvend. Jij vertelt waarom je onder persoonlijke begeleiding wilt trainen en ik laat jou weten wat ik voor jou kan betekenen.
Het gesprek kan via Skype, telefonisch of op locatie en duurt +/- 30 minuten.

Als je een goed gevoel hebt en graag aan de slag wilt gaan, stuur ik jou een vragenlijst toe per mail en plannen we een intake.

 

Intake
Tijdens de intake nemen we de ingevulde vragenlijst door en doen we een aantal metingen.

  • Gewicht
  • Vet percentage
  • Omtrek van armen, borst, taille, heup en benen
  • BMI
  • Plank (kracht van je core)
  • Push Up
  • Flexibiliteit

We bespreken de resultaten en nemen jouw doel door.

Met alle verzamelde informatie maak ik jouw trainingsschema op maat en plannen we de eerste training in.
De intake duurt +/- 60 minuten

 

Training
Een training is opgebouwd in 3 fases.

Fase 1 = Warming up en het zetten van de juiste mindset
Fase 2 = Inspanning
Fase 3 = Cool down en stretching

 

Tussentijdse metingen

Afhankelijk van de duur van het traject, nemen we tussentijdse metingen af. De resultaten vertellen ons of we op de goede weg zitten of dat er dingen bijgesteld moeten worden.

 

Laatste training

We sluiten het traject af met een eindmeting en reflecteren op de gehele periode.
Is het doel behaald? Wat zullen jouw uitdagingen blijven op het gebied van sport en beweging en hoe kun je daar mee omgaan?

 

 

Reageren is niet mogelijk